04 december 2011

Yrkesroll vs hemma-jag och Utmaning 4/24

Aah, haft en fantastiskt härlig dag med två av mina favoritmänniskor, där både en morgonpromenad i soluppgången och snöfallet, brunch-frukost, marknadshäng, träningsmys och upptäckandet av ytterligare en grym många-matlådor-rätt hunnits med. Utmanas av en hel massa saker om dagarna just nu, bland annat beroende på den där tentan som både ligger alldeles för nära i tiden, och samtidigt alldeles för långt bort. Mycket mentala hinder där, men har så fantastiska människor i min närhet som peppar och stödjer. Tack för att ni finns!
Ett stycke ofrivilligt sned rygg

Dagens utmaning hit till  bloggen tillägnas dock de oväntade händelsernas möjligheter. För vad är väl ett ryggskott om inte ett tillfälle att, för mig, läsa på massor om detta tillstånd som jag med all säkerhet kommer möta fler gånger under min yrkeskarriär och, för det skadskjutna monstret, få massor av ny pepp och inspiration till core-träningen?


Passa gärna på att utmana mig inför kommande läskiga tenta-vecka!
Kram på er!
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar