01 december 2011

Utmana mig! 1/24

Jahapp då var December kommen! Och med den kommer den där känslan av att jag ändå borde ha något slags nedräkning inför julen. 24 dagar. Undrar vad jag kan göra på 24 dagar. Kanske skulle jag kunna utmana mig själv?


Så min tanke är så här: Varje dag kommer jag göra något slags utmaning. De flesta kommer vara fysiska, men även andra spännande förslag kommer gå igenom. Jag planerar helt enkelt att räkna in julen genom att göra en riktig storsatsning på mig själv !! Häng gärna på om ni vill, och lägg in era tankar, känslor och resultat i en kommentar. Kanske är det så att vi allihop ska börja 2012, lite bättre, lite snyggare, lite smartare, än vi börjat 2011?


Känn dig utmanad, och passa även på att utmana mig ! Alla förslag välkomnas! 
Kram,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar