15 december 2011

Energi: Träningsdag 4 och Utmaning 15

Aah idag känns det att jag lever i hela mig. Är fullkomligt oändligt trött. Så trött att jag lyckades pressa in en middagslur på 30 minuters lunchrast... Allting går på lågenergi idag, utom hungern, haha! Ett tydligt tecken från kroppen att chocken av massa härlig träning har landat och att det är dags att coola ner sig lite. Så idag har jag ätit lite extra energirikt, och som sagt tagit en tupplur efter lunch, om än kort. Snart vankas middag, sen blir det extratidig sänggång. Mata kroppen med ny energi. (och bli snäll igen.. Humöret tog ett varv i lågenergiskalan idag, inte okej!)

Men! Ni uppmärksamma träningstokiga som både följer denna blogg och det som händer på BodyRock har säkert sett den nya tjejen (jag tycker hon är GRYM!) och den senaste satsningen - 12 pass ända in till julafton, allt för att starta det nya året med peppen på högvarv! Känner igen tanken! Hursomhelst så är nya tjejen bara för härlig, och jag blir vansinnigt peppad av hennes höga energi. Så det råkade visst bli ett litet BodyRock-pass idag också. Jag menar - 4 minuter måste väl ändå kunna räknas som vilodag ? :D


Följde upp 4-minuterspasset med ett långpass stretch, core och balans. Välbehövligt, minst sagt! Så nu är jag fit for fight för nya äventyr efter en god natts sömn. 



Hoppas det går bra för er allihopa!
Kram,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar