08 december 2011

Utmaning 8/24

En sådan där dag mittemellan. När jag mest har gått och väntat på att den ska ta slut. Lite samtidigt som jag har velat att den ska räcka länge. Lite samtidigt som jag känner mig sådär på väg att bli klar. Lite samtidigt som jag försöker komma ihåg att jag inte får ladda ur riktigt än. Aah men ni vet.

En helt fantastisk dag därute! Strålande sol, klart, kallt, snö, ljust. Underbart. :)

Dagens utmaning blev halv, men ändå en utmaning. Jag gjorde 5 varv och nöjde mig på grund av tidsbrist. Ser det som att jag har ett försprång till mitt riktiga försök.. Jag kan dock lugnt säga att 5 varv räckte gott för att göra blöta svettpölar på golvet och effektivt tvätta bort mitt smink. Bästa!

Här är länken :  http://www.bodyrock.tv/2011/11/28/it-will-rain-sweat-1000-rep-workout/
Här är videon:
Utmana mig med din tid ! Nytt försök nästa vecka!

Ska nämna hur många härliga guldklimpar jag får varje dag på jobbet just nu. Jag blir galet bortskämd på beröm, får så grymt mycket energi av alla fina ord!

I morgon är det den sista franska-utmaningen på ett tag, förhoppningsvis. (Jag ska klara det. Jag ska klara det. Jag ska klara det.)
Nervösa och sömniga kramar,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar