07 december 2011

Utmaning 7/24 & Dagens 4 guldkorn

Klarade Muntan. Det är det enda utmanande jag har lyckats få till idag. Det räcker. :)


Guldkorn 1: 
Jättebamsekramen från glad, nymasserad kund för att hälsa god jul och tacka för att "du är så himla bra". Lite chockad, men ändå. Fan vad gött det är med en sådan bekräftelseboost ibland!


Guldkorn 2:
Jättesupermysiga sms gånger flera som hela tiden ramlar in från världens underbaraste kille, som får det att pirra i min mage och tillfälligt komma ihåg vad som verkligen är viktigt (kaanske kretsar inte världen kring tentaresultat ändå.. eller?) . Tack för att du finns i mitt liv.



 

Guldkorn 3: 
Det mjuka, mysiga vintertäcket som idag har packat in världen i dunig ljuvlighet. Välkommen snö !




Guldkorn 4: 
Den där sköna rastlösheten jag har i kroppen idag när det inte blev någon träning, som både talar om för mig att jag har klarat ett jobbigt hinder som fått lov att parkera över en stor del av min uppmärksamhet, och att min kropp, i den händelse att alla mina intentioner, drömmar och mentala hälsa rann av mig, förmodligen skulle gå ut och springa ändå. Skönt att veta. I morgon blir det träning. Och bara en liiten aning franskaplugg.

Dagarna rullar på. Passa gärna på att utmana mig! En riktig fysvecka väntar med start på Söndag. Kanske ska vi göra den tillsammans?
Trötta, glada kramar,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar