02 december 2011

Konsten att.. Utmaning 2/24

Japp, dagens utmaning blev inte riktigt som jag tänkt mig, när det tilltänkta peppsällskapet låg nedbäddad i sängen med förmodat ryggskott när jag kom hem från jobbet. Så dagens utmaning slutade i ett spännande experiment på temat : Konsten att hålla trött, smått orörlig pojkvän på gott humör.

Jag kan säga att jag gett mig själv synnerligen gott betyg i denna utmaning. Förutom hela min peppiga personlighet fixade vi tillsammans till lyxmat i form av het chililax med räkor, ljummen sallad, oliver, soltorkade tomater och en 12-månaders-prästostkräm till det. Mumma! Allt detta följdes sedan upp av massage för att förhoppningsvis laga ryggen i fråga tillräckligt för att möjligtvis kunna träna enligt plan i morgon. Avslutningsvis - pepparkakste.


Ja hörni, det blev till att vila träningsvärken (baksida lår, mage, lats och triceps) och i stället utmana min kreativitet idag. Hann ju faktiskt skapa en adventsljusstake av lite hopplock från skåp och kyl.

Hoppas ni har haft en fantastisk andra dag i December och är redo för nya utmaningar i morgon!

Utmana mig gärna med någonting kreativt, fysiskt, fantastiskt eller bara galet!
Kram,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar