10 augusti 2011

Packkaos och Regninspiration

Ja, nu är det lite oordning på mig ett tag framöver, eftersom det stora flytt-projektet drog igång på allvar idag, med medföljande kaos.

Dagens inspiration kom från en väldigt väldigt häftig människa, genom telefonen, strax efter min ypperliga insats av att springa Cooper-testet på en bana som jag efterhand märkte till en dryg tredjedel stod under, ibland vadhögt, vatten. Om jag trodde jag skulle bli lite blöt av regnet uppifrån och ner, så var det ingenting mot hur blöt jag blev nerifrån och upp. Men sprunget blev det, en hyfsad tid som kommer användas som utgångsläge för kommande träningsprojekt. Hur som helst, till själva inspirationen. Med ett leende i rösten och ett brinnande, våldsamt smittsamt engagemang:

"Visst är det härligt med väder!!"
Du inspirerar.

Tack för att du finns i mitt liv.
Kram,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar