26 juli 2011

en underbar vecka 16-23e Juli 2011

Vilken fantastisk semester jag har haft! Vilka minnen, vilket underbart sällskap, vilka fantastiska hästar!
Till alla er som var med och gjorde min vecka så härlig: TACK!

Tack också till alla fina hästar, fölisar, kossor, katter och hundar.

Hela familjen till häst! Syrran på Zorina, Mamma på Robinzon, Jag på Cortizon och Pappa på Cortina

Vilka fantastiska kadriljhästar vi satt på jag och min mor!

Hela gänget i organiserad hästpardans på Sveriges vackraste ridbana!

Skogsturerna blev många, långa och fyllda med äventyr

Haha, var tvungen att lägga upp denna bild på veckans snyggaste svansfläta!

Terränghopp i dressyrläder

Bilden togs den kväll vi hade hopplektion på ovan nämnda ridbana och strålande solsken!

På dressyrlektionen var min häst en liten aning mer fokuserad på att se bra ut på bilderna (lägg märke till "wind in the hair") än på vad jag försökte kommunicera.. Men visst är han snygg, Cortizon!
Vilka minnen! Vilka upplevelser! Vilken inspiration!

Hur inspirerades du av din semester?
Stora hästkramar,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar